Ledige stillinger

Markeds- og innsamlingsansvarlig, Foreningen FRI

Frist: 14.11.23
Ansettelsesform: Fast

Foreningen FRI har vedtatt en ambisiøs vekststrategi, og ser etter deg som vil bruke din markedskompetanse til å sette planen ut i livet, slik at vi kan skape en tryggere og bedre hverdag for alle som bryter med normer for kjønn og seksualitet. Hovedoppgavene i stillingen innebærer å planlegge, koordinere og gjennomføre alle aktiviteter knyttet til innsamling og markedsføring, og passer for en person som er resultatorientert og strukturert. Det forventes at du evner å planlegge og gjennomføre kampanjer og utadrettet aktiviteter med mål om rekruttering av givere, samt følge opp alle givere over tid. På sikt skal aktivitetene trappes opp, muligens med etablering av en liten avdeling, og stillingen gir derfor store muligheter for personlig og profesjonell vekst.Som ansatt i en frivillig organisasjon, kreves det at du bidrar med å løse oppgaver som oppstår fortløpende. Som ansatt i FRI er det viktig at du har god forståelse for minoritetsperspektiver. Vi forventer mye av våre ansatte, og ser etter kandidater med topp motivasjon som strekker seg langt for å løse oppgavene hos oss. I tillegg må du ta høyde for å jobbe både kvelder og helger innimellom. Til gjengjeld er vi en svært fleksibel arbeidsplass og vi har stor tiltro til den enkeltes evne til å planlegge arbeidshverdagen selv.For oss er det viktig at vår arbeidsplass reflekterer mangfoldet i befolkningen, og vi mener at et mangfold av minoritetserfaringer er en ressurs. Vi oppfordrer personer med flerkulturell- og minoritetsbakgrunn til å søke.

Ønsket kompetanse:

• Høyere utdanning innen markedsføring eller relatert fagområde, relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • Gode skriveferdigheter og flytende norskkunnskaper
  • God kjennskap til og erfaring med bruk av digitale verktøy, inkludert CRM/database
  • Erfaring fra fundraising, markedsføring eller salg
  • Erfaring fra organisasjonsarbeid
  • Kunnskap om kjønns- og seksualitetsmangfold

Personlige egenskaper:

• Strukturert og målrettet
  • Selvstendig og drevet
  • Gode kommunikasjonsferdigheter og kreative evner
  • Gode digitale og analytiske ferdigheter
  • Gode samarbeidsevner

Vi tilbyr:

• En nøkkelrolle i Foreningen Fri framover
  • En 100 % fast stilling, med 6 måneders prøvetid.
  • Personlig utvikling og mulighet for lederansvar på sikt.
  • Meningsfylt og viktig arbeid med gode kollegaer.
  • Utfordrende og varierte oppgaver
  • Tilgang til kompetanse innen fundraising og markedsføring, gjennom deltakelse i kurs og arrangementer i bransjen og samarbeid med eksternt byrå
  • Arbeidssted er lokalene til Fri på Mariboes gate sentralt i Oslo
  • Vi kan tilby fleksitid, ordnede arbeidsforhold og lønn etter avtale (statens lønnsregulativ 55-57)

Personlig egnethet vil veie tungt ved utvelgelsen.

Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til sekretariatsleder, Lin Hauglund, på telefon 959 78 497.

Søknad med CV sendes til lin@foreningenfri.no innen 14.11.23

Om arbeidsgiveren

FRI er Norges største og eldste medlemsorganisasjon som arbeider for rettigheter for skeive nasjonalt og internasjonalt. Vi arbeider for å bedre levekår og skaper trygge møteplasser for skeive i hele landet.