Her for hverandre

Nå er vi på innspurten av  året og går inn i den stille tida. I år kanskje stillere enn vi selv ønsker.

Vår målgruppe er truffet litt hardere av tiltakene mot epidemien, mange av oss er sterkere knyttet til nettverk utenfor blodsbånd. Det er vanskeligere å treffe folk utenfor huset. Det er vanskelig å reise. Vi får ikke sett hverandre og hjulpet hverandre som vi før har gjort. Og zoom er ikke det samme som pubquiz!

Men som vanlig stiller vi opp for regnbuefamilien:

Jul i karantene med skeiv verdenJul i karantene med Skeiv Verden

Skeiv verden inviterer til digital julefeiring. Følg deres livesending fra 18.00 på julaften.

Følg feiringen live på facebook

Julaften med Skeiv UngdomJulaften

Skeiv Ungdom arrangerer en alternativ julefeiring i Oslo sentrum. Du trenger ikke være medlem av Skeiv Ungdom (så lenge du er maks 30 år og støtter det de jobber for, er du velkommen!), arrangementet er 100% rusfritt og alt er gratis.

Les mer om arrangementet her

Regnbuetelefonen

Regnbuetelefonen-prosjektet er til fordi vi alle kan kjenne på en følelse av ensomhet  til tider når vi blir eldre – og spesielt nå som Korona-pandemien gjør at mange er alene mer enn vanlig.

Regnbuetelefonen er et tilbud for voksne skeive i hele landet, og du kan også bli frivillig uansett hvor du bor.

Ønsk deg en ringevenn til jul!

www.regnbuetelefonen.no

Ungdomstelefonen

Skeiv Ungdoms samtaletjeneste Ungdomstelefonen er tilgjengelig hele jula med vanlige åpningstider.

På grunn av koronarestriksjonene er telefontjenesten ikke tilgjengelig inntil videre, men du kan snakke med noen på melding eller på chat.

Åpningstider er
Tirsdag - Torsdag 18.22.

Unntak er nyttårsaften og julaften, da er linjene stengt.

www.ungdomstelefonen.no

Chat med oss ikon