God jul og takk for et fantastisk 2019

Bilde: Skeiv Ungdoms dorullnisser anno 2019.

Først og fremst vil vi takke alle medlemmer, støttespillere og partnere for et solid samarbeid i året som har gått. Vi ønsker dere alle en god jul og ser frem til et godt nytt år sammen med dere i 2020.

Vi holder kontorene våre i Oslo sentrum stengt over jul og nyttår. Lokalene er åpne som vanlig fra mandag 6. januar. Merk at vi har flyttet til nye lokaler i Mariboes gate 13.

Trenger du noen å prate med?

Julehøytiden kan for noen av oss være en vanskelig tid. Dersom du trenger noen å snakke med kan du ringe et av de døgnåpne telefontjenestene vi har listet opp under.

Hjelpetelefonen – Mental Helses gratis døgnåpne telefontjeneste for alle som trenger noen å snakke med

Kirkens SOS – Døgnåpen krisetelefon for alle