FRI Nordland

Velkommen til FRI Nordland. Vårt hovedmål er at alle i Nordland skal kunne leve et likeverdig liv, uavhengig av kjønn og seksuell legning. Alle skal kunne unngå diskriminering, og ha tilgang til et positivt sosialt miljø. Har du egne initiativ, forslag til aktiviteter eller vil bidra på en eller annen måte, vil vi gjerne høre fra deg.

FRI Nordland

• Leder: Kristine Hole
  • Postadresse:
  • Org.nr. 991593748
  • Epost: nordland@foreningenfri.no

Hva skjer i FRI Nordland?

Bla gjennom kalenderen vår.

Aktivitetsgrupper

Her finner du oversikt over regelmessige arrangementer og aktivitetsgrupper tilhørende FRI Nordland.

Ingen aktivitetgrupper eller arrangementer nær deg? Kunne du eller kjenner du noen som kunne tenke seg å arrangere noe? Ta kontakt med oss!

GA(Y)ME - NIGHT

FRI Nordland arrangerer spillkveld/ åpen kafé annen hver torsdag! Spill, shabb, og kom og gå som du vil. Mer info om tid og sted finnes i kalenderen under Hva skjer.

Turgruppa FRIluft

Vi er en tur og friluftslivgruppe som hører til i Bodø-området. Om man liker å gå tur, komme seg litt ut i villmarka og å henge med andre skeive er dette gruppa for deg.

Bodø Lesbeklubb BLK

Bodø lesbeklubb ble startet av en vennegjeng fra Bodø som bestemte seg for at det var på tide å få samla oppmerksomheten til Jenta Som Lika Jenta i nærområdet. Vi er kjent for å være flinke til å lage liv når vi først er i gang. Følg oss på Facebook, Instagram eller Snapchat @bodolesbeklubb

Skeiv Ungdom er FRIs ungdomsorganisasjon for ungdom under 30 år.

FRI Nordland frivillig
FRI Nordland trenger deg!
FRI Nordland er drevet på frivilligarbeid, og trenger dermed god frivilligkraft for å holde seg gående. Kunne du tenke deg å vær en av våre?
Les mer her
FRI Nordland kart
Meld sak til FRI Nordland
Har du en sak du ønsker at fylkesstyret i FRI Nordland skal ta opp?
Les mer her