FRI Trøndelag

Vi har en rekke aktivitetsgrupper i Trøndelag, inkludert flere prider, et kor og studentlag. Vi jobber for å skape trygge møteplasser hvor man kan møte likesinnede.

• Org.nr. 917307016
  • Nettside: www.fritrondelag.no
  • Epost: trondelag@foreningenfri.no
Lederbilde

Leder: Christine Hesla
Kontaktes på trondelag@foreningenfri.no

Hva skjer i Trøndelag?

Bla gjennom kalenderen vår.

Aktivitetsgrupper

Kor Hen

Lyst til å bli med i vårt skeive kor?

Trondheim Pride

Trondheim Pride arrangeres i september hvert år. Ta kontakt hvis du ønsker å jobbe med pride.

Røros Pride

Røros Pride arrangeres i september hvert år, og er fjellregionens feiring av mangfold, inkludering og likestilling.

Åfjord Pride

Åfjord Pride arrangeres senhøstes hvert år.

Skeive Studenter/ Queer Students Trondheim

Aktivitetsgruppe for skeive studenter i Trondheim.

FRI Innherred er en aktivitetsgruppe under FRI Trøndelag med base på Levanger. Vi jobber for synlighet og et aktivt skeivt miljø i Nord-Trøndelag.

FRI Trondheim

FRI Trondheim er en undergruppe til FRI Trøndelag og har base i Trondheim. Vi arrangerer ulike aktiviteter for byens skeive befolkning.

NamdalsPride

NamdalsPride arrangerer pride i Namsos i oktober.

NeadalsPride

NeadalsPride jobber for å skape skeive treffpunkt og arrangementer i Selbu og Tydal.

VisiBle

Visible – Synlighet for alle under bi+ paraplyen har egen aktivitetsgruppe i Trondheim

Pride Hitra

Pride Hitra arrangeres på høsten og ble arrangert for første gang i 2022.

Jentetrening

Dette er en gruppe for treningsglade skeive jenter i Trondheim.

Hvis ingen av gruppene passer for deg, har du kanskje lyst til å starte en? Ta i så fall kontakt med oss på epost: trondelag@foreningenfri.no

Skeiv Ungdom er FRIs ungdomsorganisasjon for ungdom under 30 år.