FRI Innlandet Turgruppe

Bli med på tur i Innlandet!

Turgruppa er en gruppe for sosialt samvær i den flotte naturen rundt oss i Oppland og Hedmark. Enten du er lesbisk, homo, bifil, trans, skeiv, faller utenfor heteronormen eller tradisjonelle kjønnsbåser, og uavhengig av om du er åpen eller i skapet – vi vil ha deg med på tur 🙂

Turgruppa er ingen trimgruppe, så du trenger ikke å være i topp form for å bli med. Vi legger opp til turer som skal passe for alle aldre, med vanskelighetsgrad som ikke overskrider graderingen «Middels» (ihht. UT.no sine turbeskrivelser). Informasjon om hver tur vil bli sendt ut god tid i forveien. Trenger du skyss for å bli med? Si ifra så plukker vi deg opp på veien.

Merk at vi har opprettet en «lukket» gruppe på facebook. Gruppen er søkbar på facebook og medlemmer er synlige, men kun medlemmer kan se kommentarer, poster og events.

Ta kontakt med oss på epost: innlandet@foreningenfri.no hvis du lurer på noe eller har lyst til å bli med på tur 🙂